Joci murdar, ti-o iei si mai murdar!

Circula o multime de controverse, discutii si cacaturi referitoare la meciul de box dintre Mayweather si Ortiz. Nu stiu cati ati urmarit toata partida, dar lucrurile sunt simple din punctul meu de vedere.

Ortiz i-a dat un cap in gura lui May, asta s-a enervat si l-a tinut minte. Cand a prins ocazia i-a dat perversa ca pe Tg Ocna, adica KO :)).

Iar Larry Merchant e doar un showman care isi merita injuraturile. Da play la video si intelege cum sta treaba. C-asa-i in box :).

Mayweather Vs Ortiz Knockout / Interview / Headbutt

Mayweather vs Ortiz Knockout / Headbutt / Interview – Reverse

Sursa foto.

5 Comments

Leave a Reply
  1. Nah, a meritat-o din cauza la capul in gura dar si-a cerut totusi scuze omul. Si eu in ring am dat cu piciorul cand nu aveam voie cand nu iti dai seama. Se mai intampla asa ceva insa exista o problema mare in clipul asta. Arbitrul nu se uita la ei deloc si dupa primul pumn pe care l-a luat Ortiz putea sa se apere in continuare, avea timp si era clar in stare sa ridice garda. In schimb el s-a uitat la arbitru. asta inseamna ca exista o sansa mare ca arbitrul sa nu fi spus Box si daca ar fi spus atunci ar fi fost cu fata la boxeri. Tind sa ii dau dreptate lui Ortiz. si Maywhether nu este tocmai un boxer care sa aiba onoare in sportul asta. Chiar daca arbitrul nu era acolo, tot trebuia sa il lase sa ridice garda. asta este un sport de gentlemani si foarte des maywhether arata ca nu are ce cauta. Nu a dovedit absolut nimic ci KO-ul asta si daca are satisfactie din asta atunci degeaba e sportiv.

    • True that. Dar toata lumea stie ca May e un boxer murdar. Toti stiu ca stilul lui e pervers si “fura” ori de cate ori poate. Deci Ortiz trebuia sa se apere mereu, mai ales ca i-a dat capul ala in gura mai mult sau mai putin intentionat…

      • Da clar insa sunt sigur ca s-ar fi aparat daca credea ca arbitrul a zis BOX. aici e problema de fapt. daca ar fi fost lovit cand arbitrul nu a spus box atunci ar fi fost descalificat maywhether. Sunt sigur ca nu si-a dat seama de ceva acolo sau arbitrul a facut o greseala imensa si apoi s-a scos zicand ceva de genul “da eu am zis box”. E prea profesionist Ortiz ca sa faca asa o greseala in fata lui Maywhether.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *